logo دانلود اپلیکیشن مسترنما

فیلم آغاز | Inception 2010 (2010)

مدت زمان: 148 دقیقه کشور:

دزدی که اسرار شرکت را با استفاده از فناوری به اشتراک گذاری رویا می دزدد، وظیفه معکوس ایجاد یک ایده در ذهن یک مدیر ارشد اجرایی دارد، اما گذشته غم انگیز او ممکن است پروژه و تیمش را به فاجعه محکوم کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
8.8 /10
74
87%
کارگردان:
خلاصه فیلم آغاز Inception : «دام کاب» (لئوناردو دی کاپریو) یک دزد ماهر در استخراج اسرار ارزشمند مورد نیاز سازمان‌های جاسوسی و شرکت‌های تجاری و چندملیتی است. توانایی او در این است که هنگامی که دیگران در خواب هستند و ذهنشان در آسیب پذیرترین وضعیت است، اسرار کلیدی آنان را از درون رویاهایشان ربوده و در دنیای بیرون از خواب، این اسرار را به خریداران متقاضی عرضه میکند. اما همین امر او را به یک مجرم فراری بین المللی تبدیل کرده است و باعث شده عزیزترین چیزهایش را در این راه از دست بدهد. حال به کاب فرصتی برای آزادی پیشنهاد می شود. او با انجام این ماموریت می تواند زندگی‌اش را پس بگیرد، اما تنها در صورتی که بتواند امری غیر ممکن بنام تلقین را انجام دهد. این بار، کاب و گروهش باید کاری عکس سرقت را انجام دهند: این بار وظیفه آن‌ها دزدیدن ایده‌ نیست، بلکه کاشتن یک ایده جدید در ذهن قربانی می باشد.
درباره فیلم آغاز Inception : محصول کشور آمریکا،بریتانیا و در ژانر اکشن، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال 2010 ساخته شده است. در فیلم آغاز بازیگرانی چون Elliot Page، Joseph Gordon-Levitt، Leonardo DiCaprio، و… به ایفای نقش پرداخته اند.
  • جوایز: برنده 4 جایزه اسکار 159 برنده و 220 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی
  • نویسنده: Christopher Nolan

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *