logo دانلود اپلیکیشن مسترنما
دانلود-فیلم-اوپنهایمر-oppenheimer2023

فیلم اوپنهایمر | Oppenheimer (2023)

مدت زمان: 180 دقیقه کشور:

داستان دانشمند آمریکایی، جی رابرت اوپنهایمر، و نقش او در ساخت بمب اتمی.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
8.7 /10
88
94%
کارگردان:

کیفیت HDCAM (پرده ای) با زیرنویس + دوبله فارسی قرار گرفت

ژانر : تاریخیدرام – زندگی نامه

امتیاز : 8.8از 132K رای در سایت IMDb

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2023

محصول کشور : آمریکا

کارگردان : Christopher Nolan

بازیگران : Cillian Murphy, Emily Blunt, Matt Damon

خلاصه داستان : فیلم اوپنهایمر 2023 که جدیدترین ساخته کریستوفر نولان نیز به شمار می رود به داستان زندگی جی. رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی است که به عنوان «پدر بمب اتمی» شناخته می شود نیز می پردازد.

فیلم Oppenheimer 2023 فیلم اوپنهایمر محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه کریستوفر نولان، این فیلم سینمایی هفدهمین تجربه کارگردانی کریستوفر نولان، یکی از برجسته ترین کارگردان قرن بیست و یکم نیز به شمار می رود.نولان پس از 2 دهه ساخت فیلم برای کمپانی برادران وارنر به دلیل اختلاف با این کمپانی، جدیدترین فیلم سینمایی خود را تحت لیبل یونیورسال پیکچرز نیز تولید نموده است.

 

وب سایت مسترنما 

وب سایت مسترنما یکی از بهترین سایت های دانلود انیمه، فیلم و سریال است که علاوه بر داشتن آرشیو قوی در زمینه انیمه، فیلم و سریال دارای پخش انلاین تمامی محتوای وب سایت نیز می باشد .

مزایای تماشای فیلم به صورت آنلاین

  • دیگر نیازی نیست که حجم اینترنت خود را مصرف کنید، چراکه تماشای فیلم آنلاین حجم کمتری از ترافیک شما کم می کند.
  • با تماشای فیلم به صورت آنلاین دیگر حافظه لپتاپ، کامپیوتر و تلفن همراه تان اشغال نخواهد شد، چراکه به احتمال زیاد شما فقط یکبار فیلم مورد نظرتان را تماشا کنید و اگر آن را دانلود کنید احتمالا پس از مدتی به دلیل اشغال حافظه؛ از سیستم تان حذفش خواهید کرد!
  • ممکن است برخی از فیلم هایی که در سایت های دانلود فیلم به دنبالشان هستید، وجود نداشته باشند، اما بتوانید خیلی راحت آن ها را در پلتفرم های تماشای فیلم آنلاین پیدا کنید با این تفاوت که نمی توانید فیلم را دانلود کنید!

از دیگر امکانات بسیار جذاب این سایت، سیستم پشتیبانی و تیکتینگ هست. هر گونه مشکلی رو میتونید از طریق تیکت عنوان کنید و در صورت پاسخ کارشناسان پشتیبانی، پیامک و ایمیل دریافت کنید!

پروفایل کاربری جذاب هم باید به لیستمون اضافه کنیم. میتونید ایمیل، شماره همراه و اکانت تلگرامتون رو در این سایت وریفای یا تایید کنید. به آخرین کامنت هاتون دسترسی داشته باشید و آخرین زیرنویس هایی که در سایت منتشر شده رو ببینید.

  • جوایز: 1 برد و 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، هلندی
  • نویسنده: Christopher Nolan, Kai Bird, Martin Sherwin

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *