logo دانلود اپلیکیشن مسترنما
دانلود-فیلم عمارت متروکه -haunted-mansion 2023

فیلم عمارت متروکه | Haunted Mansion (2023)

مدت زمان: 122 دقیقه کشور:

مادری مجرد به نام گابی یک راهنمای تور، یک روانشناس، یک کشیش و یک مورخ را استخدام می کند تا بعد از اینکه متوجه شد عمارت تازه خریداری شده اش در آن ارواح وجود دارد، جن گیری کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:

کیفیت پرده ای HDCAM با زیرنویس + دوبله فارسی قرار گرفت

ژانر : خانوادگیدرامکمدی

امتیاز : 6.3از 5.9K رای در سایت IMDb

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2023

محصول کشور : آمریکا

کارگردان : Justin Simien

بازیگران : Rosario Dawson, Jamie Lee Curtis, Winona Ryder

خلاصه داستان :این فیلم  در مورد مادری تنها به نام گابی است که به همراه پسر 9 ساله خود برای یک شروع تازه به یک عمارت ارزان‌ قیمت عجیب در نیواورلئان نقل مکان می‌کنند. اما زمانی که گابی متوجه می‌شود این عمارت توسط ارواح تسخیر شده، مجبور می‌شود برای رفع این مشکل از یک راهنمای تور، یک روانشناس، یک کشیش و یک مورخ کمک بگیرد و…

وب سایت مسترنما 

وب سایت مسترنما یکی از بهترین سایت های دانلود انیمه، فیلم و سریال است که علاوه بر داشتن آرشیو قوی در زمینه انیمه، فیلم و سریال دارای پخش انلاین تمامی محتوای وب سایت نیز می باشد .

مزایای تماشای فیلم به صورت آنلاین

  • دیگر نیازی نیست که حجم اینترنت خود را مصرف کنید، چراکه تماشای فیلم آنلاین حجم کمتری از ترافیک شما کم می کند.
  • با تماشای فیلم به صورت آنلاین دیگر حافظه لپتاپ، کامپیوتر و تلفن همراه تان اشغال نخواهد شد، چراکه به احتمال زیاد شما فقط یکبار فیلم مورد نظرتان را تماشا کنید و اگر آن را دانلود کنید احتمالا پس از مدتی به دلیل اشغال حافظه؛ از سیستم تان حذفش خواهید کرد!
  • ممکن است برخی از فیلم هایی که در سایت های دانلود فیلم به دنبالشان هستید، وجود نداشته باشند، اما بتوانید خیلی راحت آن ها را در پلتفرم های تماشای فیلم آنلاین پیدا کنید با این تفاوت که نمی توانید فیلم را دانلود کنید!

از دیگر امکانات بسیار جذاب این سایت، سیستم پشتیبانی و تیکتینگ هست. هر گونه مشکلی رو میتونید از طریق تیکت عنوان کنید و در صورت پاسخ کارشناسان پشتیبانی، پیامک و ایمیل دریافت کنید!

پروفایل کاربری جذاب هم باید به لیستمون اضافه کنیم. میتونید ایمیل، شماره همراه و اکانت تلگرامتون رو در این سایت وریفای یا تایید کنید. به آخرین کامنت هاتون دسترسی داشته باشید و آخرین زیرنویس هایی که در سایت منتشر شده رو ببینید.

  • زبان: انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی
  • نویسنده: Katie Dippold

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *